مهم ترین آیتم هایی که باید توی کمدت باشن!

آیتم های ضروری برای کمد هر خانمی !
خلاصه

آیتم هایی که باید توی کمدت باشن رو اگر اهل ست های جذاب و دوست داشتنی هستید بهتر است بدانید. بعضی از لباس ها را باید جزو لباس های مکمل و بعضی را جزو لباس های ضروری همیشه در کمد خود داشته باشید.

1400/10/6
1316 بازديد
آیتم های ضروری برای کمد هر خانمی !

 آیتم هایی که باید توی کمدت باشن!

از مهم ترین نکات داشتن آیتم های جذاب، انتخاب ساده ترین ها است. با مد پیش رفتن کار اشتباهی نیست اما اگر به دنبال استایل های شیک و همیشه مد میگردید؛ پیشنهاد ما به شما انتخاب ساده ترین ها است.

آیا تا به حال به عکس های قدیمی خود نگاه کردید و از لباسی که پوشیده بودید متعجب شدید؟ لباس پوشیدین انسان ها در طول زمان تغییر می کند. برای اینکه در هر زمانی خوش تیپ باشید مهم ترین آیتم هایی که باید توی کمدت باشن رو باید بدونی.

بهترین آیتم هایی که باید توی کمدتون باشن

 

کفش پاشنه بلند مشکی

کفش مشکی پاشنه بلند از آیتم های است که حتما اکثر خانم ها یک نمونه از آن را در بین کفش های خود دارند. با داشتن یک جفت کفش مشکی پاشنه بلند به راحتی میتواید ست های جذاب و زیبایی و با اکثر لباس های داشته باشید.

آیتم هایی که باید توی کمدتون داشته باشید

لباس جین

لباس جین از پرطرف دارترین لباس هایی بوده که از گذشته تا به امروز با استقبال زیادی همراه بوده است. برای مثال کت جین یک یک آیتم همیشه جذاب و زیبا است که در فصل زمستان و روزهای سرد یکی از بهترین انتخاب ها برای شما خواهد بود.

پلیور

داشتن یک پلیور زیبا و ساده از آیتم های جذابی است که مناسب فصل زمستان و پاییز است و به راحتی میتوانید در هر مکانی و هر موقعیتی از آن استفاده کنید. بهترین انتخاب برای یک پلیور ساده انتخاب یک رنگ خنثی و زیبا است.

کت بارانی

از جمله آیتم هایی که باید توی کمدت باشن و جزو لباس های محبوب و همیشگی در بین خانم ها بوده است، کت های بارانی هستند که بسیار کاربردی بوده و مناسب فصل پاییز و بهار هستند.این کت ها استایل شما را به یک استایل کلاسیک و زیبا تبدیل می کنند.

کیف ساده مشکی

کیف از ملزومات همیشگی خانم ها است. داشتن یک کیف ساده مشکی از مهم ترین آیتم هایی است که باید در کمد هر خانمی باشد.

آیتم های ضروری کمد هر خانمی

قیمت و مشخصات

بلوز یقه سه سانتی

یکی دیگر از لباس های زیبای زمستانی که بیشتر به عنوان لباس زیر پالتو و یا بارانی از آن استفاده می شود، بلوز های یقه سه سانتی هستند.

بوت

از بین تمام کفش های زمستانه زنانه نیم بوت ها طرفداران زیادی دارند. بوت و نیم بوت تاثیر زیادی در استایل های زمستانه شما می گذارند، فقط با حواستان به انتخاب جنس و رنگ آن باشد.

 

مهم ترین آیتم های خوشتیپی

 

کتانی سفید

یکی دیگر از لباس هایی که هر خانمی باید داشته باشد، کتانی سفید است که با تمام ست ها زیبا و جذاب می شود. کتانی سفید از مهم ترین کفش هایی هست که استایل شما را به یک استایل شیک و عالی تبدیل میکند و گاهی نیز داشتن یک جفت آن کافی نیست.

 

کتانی سفید یکی از مهم ترین آیتم های

 

کفش کالج

آیتم های ضروری کالج زنانه

کفش های کالج در دهه اخیر از راحت ترین و پرکاربردترین کفش ها شناخته شده اند. کفش کالج را به راحتی میتوانید در اکثر مکان ها استفاده کنید و با انتخاب رنگ و جنس درست از خودتان ظاهری شیک و زیبا بسازید.

سارافون

از جذاب ترین آیتم هایی که باید توی کمدت باشن، سارافون ها هستند که با انتخاب مناسب در فصل های مناسب یک استایل زیبا خواهید داشت. برای نمونه اگر یک سارافون پشمی و یا کرکی دارید به راحتی میتوانید با نیم بوت با رنگ مرتبط ست کنید و یک استایل زمستانه زیبا داشته باشید.

شال نخی ساده

شال نخی شاید مورد پسند تمام خانم ها نباشد ولی باید بدانید که شال های نخی ساده را به راحتی میتوانید با بیشتر ست های اسپرت خود استفاده کنید.

 

شال نخی ساده  آیت هایی که باید توی کمدت باشن

قیمت و مشخصات شال ساده منگوله دار

 

رومانتویی

از اکسسوری های جذاب و همیشه مد در بین خانم ها میتوان به رومانتویی اشاره کرد. از رومانتویی در استایل های مجلسی و برای تکمیل استیل خود استفاده کنید.

شلوار جین

از مهم ترین آیتم هایی که باید توی کمدت باشن، شلوار جین است که استایل شما را به شیک ترین تیپ های اسپرت تبدیل میکند. برای مثال یک ست زیبای جین با کتانی سفید و تی شرت یک ست جذاب تابستانه خواهد بود.
برای انتخاب شلوار جین شیک سعی کنید از شلوارهای فاق بلند استفاده کنید. جین های طرح دار و مد، با وجود زیبایی ظاهری اولیه، به سرعت از مد می افتند و جلوه اولیه خود را از دست میدهند.

شلوار کتان

شلوارهای کتان هم مانند شلوارهای جین از آیتم هایی هستند که باید در کمد لباس های خانم ها باشند. اگر زیاد اهل پوشیدن شلوار کتان نیستید؛ برای خرید یک شلوارکتان در انتخاب رنگ دقت کنید وسعی کنید که رنگ انتخابی شما از بین رنگ های خنثی باشد تا به راحتی بتوانید از آن در بیشتر ست هایتان استفاده کنید.

 

خوش پوشی را از خانه شروع کنید

 

اگر اهل ست کردن و شیک پوشی هستید حتما می دانید که خوش پوشی از خانه شروع می شود. مرتب و شیک بودن حتی در خانه حس خوبی است که باید آن را همیشگی کنید. با خوش پوش بودن و شیک بودن در خانه می توانید خودتان را به یک فرد همیشه شیک پوش تبدیل کنید.
برای این کار کمی خلاقانه رفتار کنید. سعی کنید از ست کردن رنگ ها و جنس های لباس هایی که در کمدتان است شروع کنید.

کت یا پالتو چهار خانه

از محبوب ترین پارچه های زمستانی پارچه های طرح چهار خانه است. پارچه های چهارخانه ی پشمی یکی از انتخاب های همیشگی و دوست داشتنی بین خانم ها به خصوص در فصل پاییز و زمستان بوده اند.
داشتن یک مانتو پاییزه و یا کت پشمی زمستانی در فصل سرد؛ از آیتم هایی است که باید در کمد لباس هایتان باشد.

مانتو شکی

مانتو مشکی از در بین خانم های ایزانی محبوبیت زیادی دارد. یکی از دلایل این محبوبیت خوش فرم تر نشان دادن استایل خانم ها با مانتو مشکی است.
داشتن یک مانتو مشکی بین مانتوها حتی اگر با رنگ مشکی میانه خوبی هم نداشته باشید، خالی از لطف نیست.

 

آیتم های ضروری برای کمد هر خانمی !

تحریریه کالاتیتر

چطوری میتونم کمکتون کنم؟